Нарис про роботу продавця
Після того, як ми почали вивчати
професію, ми вирішили розібратися, що ж це за професія – продавець, і наскільки
важко бути компетентним та хорошим працівником у сфері торгівлі, які вимоги
ставить роботодавець перед своїми працівниками та які продавці сьогодні
найбільше цінуються.
Насамперед, продавець – це
професія для тих, хто любить спілкуватися. На перший погляд, у цій професії
немає нічого складного: не потрібно
готуватися до уроків і перевіряти зошити, цілий день бити відбійним молотком,
відповідати за життя людей – проте кожен день необхідно бути готовим до
зустрічі з клієнтами, успішно презентувати свій продукт чи послугу, вміти
укладати угоди. А це – певна перемога над собою, над своїми страхами. Необхідно
вміти знаходити взаєморозуміння з клієнтом, знати, як його завоювати, як
донести до нього справжню цінність товару, як боротися із втомою і негативними
емоціями, як створювати ефективну рекламу своїх товарів та послуг, і в
результаті – стати успішною людиною.
Одним з методів вивчення професії
є інтерв’ю. Ми мали змогу взяти інтерв’ю у досвідченого працівника торгівлі і
просто хорошої людини Крощенко Наталії Володимирівни. Наталія Володимирівна
розповіла нам багато цікавого про свою роботу. З порогу ми вже побачили, як людина
любить і цінує свою професію. Наталія Володимирівна одразу почала показувати
нам цікаві товари з свого відділу. Деякі з них вона робить своїми руками, а
потім їх реалізує. Ці товари – справжні витвори мистецтва! Наталія
Володимирівна сказала, що бути продавцем – це важка робота. Її, як і кожну
справу, потрібно любити. Беззаперечним є твердження, що вміти продавати – це
велике мистецтво. Але робота насправді є цікавою і приємною для неї.
Найголовніші риси характеру, які вона виділила для представника цієї професії –
чесність, чемність, відкритість, комунікабельність. Людина, що прагне працювати
продавцем, має бути гарною ґаздинею, вона не допустить того, що людина піде з
магазину незадоволеною. Такою людиною, і справді є Наталія Володимирівна, це
підтвердили численні її покупці. На запитання: «Які плюси Ви можете назвати зі
своєї професії?». Наталія Володимирівна відповіла: «Перш за все, це спілкування
з покупцями, нові знайомства. За допомогою спілкування у магазині я можу
визначити, що це за людина та чого вона хоче. Мені цікаво, чим живуть
горностаївці. Ще один позитивний фактор – це постійне надходження нового товару.
Завжди цікаво розбирати його, та дивитися, що ж мені привезли!». Отже, робота
продавця дуже складна. Перед людиною стоїть багато вимог: вміння рахувати,
знати якість товару, вміти обслужити. Сьогодні важко знайти грамотного
продавця, але ми спілкувалися справді з професіоналом,
з людиною, яка знає свою справу.
Я вважаю, що людина, яка працює в
сфері торгівлі повинна бути впевненою. Щоб бути впевненим, треба бути майстром
своєї справи, знати свій товар - його особливості, характеристики, корисні
властивості, переваги і т.д. Також такій людині варто вміти викликати довіру у
покупця. Для цього потрібно мати хороший настрій, бути доброзичливим та охайно
виглядати.
Хороший продавець повинен вміти
ставити питання, щоб виявити потребу покупця в тому чи іншому товарі. Хорошим
продавцем є той, хто вміє розговорити покупця і ненав’язливо підвести його до
думки про покупку.
Хороша робота продавця – це не
лише продаж товару, а й задоволений
покупець. По-перше, задоволений покупець - це найкраща реклама вашого магазину.
По-друге, це завжди приємно, коли про тебе озиваються добрим словом!
Комментариев нет:
Отправить комментарий